VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

1 ÚVODNÉ USTANOVENIA

1.1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti medzi:

spoločnosťou

Obchodné meno: Mountfire s.r.o.  zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel s.r.o. vložka číslo 17551

Sídlo: Výpalisko 15, 940 01 Nové Zámky, Slovenská republika

IČO: 35973480

DIČ: SK2022115799

IČ DPH: SK2022115799

telefónne číslo: +421905274686

e-mailová adresa : obchod@mountfire.sk

Bankový účet: 2702907044/8330
IBAN: SK91 8330 0000 0027 0290 7044
SWIF (BIC): FIOZSKBA

(ďalej ako „Obchodník“)

 a každou fyzickou alebo právnickou osobou, ktorá sa registruje v internetovom obchode obchodníka alebo si z internetového obchodu obchodníka objedná tovar alebo službu.

(ďalej ako „Kupujúci“ alebo aj ako „Zákazník“ )

1.2. Kupujúci fyzická osoba vystupuje v pozícii spotrebiteľa v zmysle ďalších ustanovení týchto Všeobecných obchodných podmienok a príslušných zákonov definujúcich spotrebiteľa v rámci platnej legislatívy Slovenskej republiky.

1.3.Kupujúci ktorý vystupujú v postavení právnických osôb alebo fyzických osôb – podnikateľov,  ktoré konajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti nevystupujú v postavení spotrebiteľa  a vzťahujú sa na nich ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v platnom znení.

1.4.Kupujúci používaním internetového obchodu obchodníka a potvrdením objednávky vyslovuje súhlas s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami.

1.5.Obchodník je dodávateľ tovarov a služieb ponúkaných v internetovom obchode a zároveň je prevádzkovateľom internetového obchodu na doméne s názvom mountfire.sk

1.6.Produkty sú tovary alebo služby, ktoré sú určené k predaju a zároveň sú zverejnené v internetovom obchode predávajúceho.

1.7. Pre účely týchto Všeobecných obchodných podmienok, kúpnou zmluvou uzavretou na diaľku je zmluva medzi obchodníkom a spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a spotrebiteľa, najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu.

1.8. Prevádzka internetového obchodu sa riadi platnou legislatívou Slovenskej republiky najmä

Zákonom č. 108/2024 Z.z.  o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Zákonom č.254/2024 Z.z. ktorým sa mení a dopĺňa zákon č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov

Zákonom č. 22/2004 Z.z.o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. a

Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR)

1.9. Príslušným orgánom vykonávajúcim dozor nad zákonnosťou v oblasti ochrany spotrebiteľa je: Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie pre Nitriansky kraj
Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1
kontakt:

telefónne číslo +421 37 772 02 16

e-mail: nr@soi.sk

web: www.soi.sk

1.10. V prípade akýchkoľvek sťažností alebo podnetov tieto môže spotrebiteľ adresovať priamo obchodníkovi, pričom odporúčame aby sťažnosti a podnety obchodníkovi adresoval na emailovú adresu: obchod@mountfire.sk .  Akákoľvek sťažnosť alebo podnet budú posúdené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky a o ich vybavení bude obchodník informovať spotrebiteľa rovnakou formou, akou spotrebiteľ sťažnosť alebo podnet obchodníkovi doručil.

2 OBJEDNÁVKA PRODUKTOV

2.1. Objednávka produktov v internetovom obchode Obchodníka je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a spotrebiteľa, najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu.

Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku.

2.2. Pri každej objednávke musí kupujúci uviesť meno a priezvisko, dodaciu a fakturačnú adresu, telefónne číslo, e-mail; právnická osoba a fyzická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH, názov tovaru, počet kusov, (objednávka prostredníctvom internetového obchodu  obchodníka tieto podmienky spĺňa automaticky). Tieto údaje budú v zmysle Zákona o ochrane osobných údajov použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi obchodníkom a kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru, vykonávajúcej účtovníctvo spoločnosti a technickú prevádzku internetového obchodu ).

2.3.Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je jej pravdivé a úplné vyplnenie. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky, taktiež i platnú cenu objednaného tovaru uvedenú na internetovej stránke. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.

2.4. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy zo strany Obchodníka dochádza na základe písomného potvrdenia prijatia objednávky (elektronickou formou). Predmetom potvrdenia je aj kúpna cena a údaje potrebné pre vykonanie platby za objednaný produkt. Povinnosťou Kupujúceho je kúpnu cenu uhradiť. Kúpna cena sa považuje za uhradenú dňom pripísania peňažných prostriedkov na účet predávajúceho.

2.5. Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká splnením záväzkov Obchodníka a Kupujúceho.

2.6. V prípade ak Obchodník nevie dodať objednaný tovar, má právo takúto objednávku zrušiť. Pokiaľ už bola suma za objednaný tovar uhradená, zašle ju Obchodník Kupujúcemu naspäť bankovým prevodom.

2.7. Kúpna zmluva môže zaniknúť aj odstúpením od kúpnej zmluvy zo strany spotrebiteľa.

3 KÚPNA CENA

3.1.  Cena produktov ( ďalej len „kúpna cena“ ) je uvedená na stránke internetového obchodu pre každý produkt samostatne a je platná v momente vytvorenia objednávky Kupujúcim. Kúpna cena je uvedená vrátane DPH a je vždy oznámená pri potvrdení objednávky. Základným platidlom je Euro

3.2. Kupujúci uvedené kúpne ceny akceptuje odoslaním objednávky. V kúpnej cene produktov nie sú zahrnuté dopravné náklady, ani iné náklady súvisiace s dodaním produktov. Spôsob prebratia produktu si volí kupujúci sám pri vytváraní objednávky

3.3. Ak si kupujúci zvolí v objednávke aj dopravu, cena za dopravu je vyčíslená pri konkrétnej objednávke ako cena za dopravu . V tomto prípade uhrádza Kupujúci  cenu za tovar + cenu za dopravu.

3.4. Presná výška nákladov na dopravu je vždy oznámená Kupujúcemu pri potvrdení objednávky. Forma dopravy a orientačné poplatky za dopravu sú uvedené v článku 4.týchto VOP., pričom kupujúci sa zaväzuje poplatky za zvolenú formu dopravy a za zvolenú formu platby uhradiť spolu s kúpnou cenou produktu, podľa zvolenej formy dopravy a platby.

4. DOPRAVA

4.1. Doprava a doručenie domov prostredníctvom nášho zmluvného partnera je možná pre balíky o maximálnej dĺžke 175cm a do veľkosti Obvodovej dĺžky 300cm ( 2x šírka + 2x výška + 1x dĺžka ) s  hmotnosťou do 31,5kg . Doručenie obvykle do 5 pracovných dní . Kuriérskej službe bude odovzdaná Vaša e-mailová adresa a telefónne číslo pre bezproblémové doručenie.

4.2. Dopravná spoločnosť sa síce zaväzuje k doručovaniu balíkov do 31,5kg , ak však celková hmotnosť  balíka presiahne 20kg, balíme ich do 2 krabíc pre bezproblémové doručenie , takže  v tom prípade akceptujeme objednávky do 40kg a náklady na doručenie podľa toho. Pre všetky objednávky sa snažíme o balenie balíkov podľa zásad optimalizácie z hľadiska hmotnosti,  možnosti združovania produktov a zabezpečenia ich ochrany pred poškodením.

4.3. Pri objednávaní tovaru sa v konečnej objednávke výška dopravných nákladov automaticky vypočíta vo vašom  nákupnom košíku pre vami zvolený spôsob dopravy. Táto cena je pripočítaná k cene objednaných produktov. V potvrdzovacom emaily dostanete automaticky informáciu s potvrdenou konečnou celkovou cenou k úhrade za predmetnú objednávku.

4.4. Orientačné ceny dopravy za dopravu balíkov podľa hmotnosti a rozmeru:

  Hmotnosť balíka                  rozmer: dĺžka x šírka x výška Orientačná cena s DPH

0,01     –          5 kg                             55cm x 45cm x 20cm                                    5€

5,01     –        10kg                             55cm x 45cm x 55cm                                    6€

10,01   –         20kg                      100cm x obvodová dĺžka 250 cm                        12€

20,01   –          31,5kg                  100cm x obvodová dĺžka 300cm                         15€

5 SPOSOB PLATBY , PLATOBNÉ A DODACIE PODMIENKY

5.1. Kupujúci vykoná platbu za tovar a služby bezhotovostným prevodom na účet Obchodníka .alebo vkladom na účet uvedený v potvrdení objednávky, pričom pri platbe uvádza ako variabilný symbol číslo objednávky.

5.2. Obchodník  je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za tovar a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k tovaru ešte neprešlo na kupujúceho.

5.3. Bežný termín dodávky alebo odberu produktov z internetového obchodu  je do 5 pracovných dní od uhradenia kúpnej ceny.

5.4. Dodacie lehoty môžu pri niektorých produktoch mať odlišnú dodaciu dobu. V takomto prípade sú v internetovom obchode pri konkrétnom produkte uvedené tieto odlišné dodacie doby. U týchto produktov platí táto odlišná uvedená dodacia lehota. U produktov „ na objednávku “ obchodník do 24 hodín (v pracovné dni ) preverí  objednávku, spôsob dopravy, možnú dodaciu dobu alebo termín odberu, o čom Kupujúceho informuje.

5.5. Obchodník je povinný splniť objednávku a dodať Kupujúcemu tovary alebo služby v lehote najneskôr do 6 týždňov odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy a zaplatenia kúpnej ceny  v zmysle článku 2. bodu 2.4 a 2.5. týchto Všeobecných obchodných podmienok .

5.6. Obchodník je povinný dodať Kupujúcemu produkty v objednanom množstve a kvalite. Ku produktom dodá Kupujúcemu daňové doklady a iné prislúchajúce doklady ktoré sa vzťahujú k objednaným tovarom alebo službám.

5.7. Dodanie produktu vykoná Obchodník  na adresu uvedenú v objednávke Kupujúceho vlastnými prostriedkami alebo prostredníctvom prepravnej alebo zásielkovej spoločnosti.

5.8. V prípade zvolenia osobného odberu Kupujúcim sa výdaj produktu uskutoční na adrese Obchodníka v dopredu vzájomne dohodnutom termíne a čase.

5.9.Dodanie produktu je uskutočnené jeho prevzatím Kupujúcim ( alebo ním splnomocnenou osobou na prevzatie produktu ) tovaru .

5.10. Obchodník  môže doručiť Kupujúcemu aj časť objednávky s tovarom,  ktorý je okamžite k dispozícii a zvyšnú časť objednávky môže doručiť dodatočne v zákonnej lehote, pričom kupujúcemu nebudú účtované žiadne dodatočné náklady. Obchodník však musí o takomto postupe Kupujúceho vopred informovať a urobiť tak môže iba s vysloveným súhlasom Kupujúceho.

6 PREBERANIE TOVARU

6.1. Kupujúci sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.

6.2. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená

tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa

a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,

b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného

dielu alebo posledného kusu,

6.3. Vlastnícke právo prechádza z Obchodníka  na Kupujúceho momentom doručenia a riadneho prevzatia tovaru, alebo služby a za podmienky uhradenia plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z Obchodníka na Kupujúceho, ktorý má tovar v držbe, má Kupujúci všetky povinnosti uschovávateľa veci a je povinný tovar na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ho tak, aby bol za každých okolností identifikovateľný ako tovar Obchodníka.

6.4. Nebezpečenstvo poškodenia produktu a zodpovednosť za škodu na produkte prechádza na Kupujúceho jeho momentom prevzatia Kupujúcim, pričom nezáleží na tom, či Kupujúci prevezme produkt osobne alebo prostredníctvom poverenej či splnomocnenej tretej osoby.

6.5.Pri preberaní tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky.

6.6. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať Obchodníka a s dopravcom spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie tovaru nebudú akceptované.

6.7. Kupujúci má okrem iného právo neprevziať dodaný produkt od dopravcu najmä pokiaľ je dodaná vec iného typu alebo v prípade že je v poškodenom obale.

7. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

7.1. Spotrebiteľ  je podľa § 19 ods. 1 Zákona 108/2024 Z.z.  oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa :

a) prevzatia tovaru podľa článku 6. bod  6.2., Všeobecných obchodných podmienok,

b) uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby

 ak si Obchodník riadne a včas splnil všeobecné informačné povinnosti podľa § 15 ods. 1, písm. f ) zákona 108/2024 Z.z

7.2. Ak si želáte uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, dajte nám o tom vedieť prostredníctvom jedného z našich kontaktov zákazníckeho servisu (e-mail, doporučená pošta, telefón) . Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou.., musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii tovaru musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s tovarom na adresu Obchodníka. Kupujúci súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie listina o odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaná kupujúcim.

7.3. Obchodník pre účely odstúpenia poskytuje spotrebiteľovi vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy podľa prílohy č. 2, k zákonu 108/2024 Z.z. , ktorý je uvedený na konci týchto VOP

7.4. Uplatnenie práva na odstúpenie neznamená pre zákazníka dodatočné náklady, musíte sa však postarať o vrátenie produktu, takže prípadná preprava resp. cestovné náklady znáša zákazník.Tovar musíte vrátiť v pôvodnom, nepoškodenom stave spolu s kópiou faktúry do sídla našej spoločnosti ( 940 01 Nové Zámky, Výpalisko 15 ). Tovar nesmie byť poškodený, používaný, musí byť v pôvodnom obale a spolu s tovarom musí kupujúci odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného tovaru (návod na obsluhu, záručný list, doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe. Plnú kúpnu cenu vám vrátime len v prípade, že výrobok vrátite nepoškodený a s kompletným obsahom. Tovar sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný tovar Obchodník neprevezme  a vracia sa späť.

7.5. Pri dodržaní vyššie uvedených podmienok Kupujúcim, Obchodník prevezme tovar späť a do 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy cenu zaplatenú za tovar vráti kupujúcemu na jeho účet. Ak je výrobok poškodený alebo opotrebovaný, Obchodník spätný odkup tovaru môže odmietnuť. Spätný odkup alebo bezplatná výmena danej veci je možná len v prípade, ak tovar, príslušenstvo a dokumentácia v originálnom balení sú kompletné a v dobrom stave.

7.6.  Pri odstúpení od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, Obchodník nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby za tovar pred tým, ako mu je tovar doručený, ibaže Obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.

7.7. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä v nasledovných prípadoch:

a) ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je aj poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy

b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť

c) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitých požiadaviek kupujúceho alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť

d) ak ide o poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom , že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

7.8. Obchodník si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časti ak

a) Tovar sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať

b) Zmenila sa cena dodávateľa tovaru

c) vystavená cena tovaru bola chybná

8  ZÁRUKA

8.1. Konkrétne záručné a servisné podmienky sú uvedené v príslušných záručných listoch vybraných tovarov, ktoré kupujúci obdrží pri kúpe tovaru.

8.2. Vo všeobecnosti, pokiaľ v záručných listoch nie je uvedené inak, je záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv stanovená na 24 mesiacov alebo zhora ohraničená dátumom spotreby tovaru. Výnimkou sú upotrebiteľné diely, na ktoré sa vzťahuje záruka len vtedy, ak to výrobca výslovne uvádza v záručnom liste výrobku. Kupujúcim je v tomto prípade osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený u Obchodníka. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť (pokiaľ to charakter tovaru umožňuje – zastavaný tovar) reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení, vrátane manuálov, záručného listu, faktúry alebo iného dokladu o zaplatení tovaru predávajúcemu. Pri uplatnení reklamácie sa kupujúci riadi pokynmi uvedenými v záručnom liste.

8.3. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach, neodbornou montážou, montážou ktorú vykonala neoprávnená osoba, nedodržaním príslušných noriem zo strany kupujúceho alebo osoby, ktorá kupujúcemu montáž vykonávala, alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou než oprávnenou osobou. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním.

8.4. V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča kupujúcemu telefonicky oznámiť predávajúcemu, že daný tovar vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto informácií sa odporučí kupujúcemu ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.

9  ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

9.1. V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva, zákazník má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu. Ak obchodník na žiadosť zákazníka podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania zákazníkom, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

9.2.Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke https://www.mhsr.sk/, alebo priamo na tomto odkaze; zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti.

9.3.Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/, alebo priamo na tomto odkaze.

9.4. Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi obchodníkom a kupujúcim (spotrebiteľom) a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Subjekt ARS môže od kupujúceho požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH.

9.5. Všetky ďalšie informácie ohľadne alternatívneho riešenia sporov medzi Obchodníkom a Kupujúcim – spotrebiteľom vyplývajúcich z Kúpnej zmluvy ako spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiacich s Kúpnou zmluvou ako spotrebiteľskou zmluvou sú uvedené na internetovej stránke Ministerstva hospodárstva SR a v zákone č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

10  ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

10.1. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny Obchodník kontaktuje kupujúceho. Kupujúci má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.

10.2. Kupujúci prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.

10.3. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, obchodník nezodpovedá kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.

10.4. Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi obchodníkom a kupujúcim. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

10.5. Práva kupujúceho (spotrebiteľa) vo vzťahu k obchodníkovi vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č.108/2024 Z.z. zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.

Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

10.6. Obchodník a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, faxovú (vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

10.7. Všetky osobné údaje poskytnuté kupujúcim v rámci objednávky tovaru či registrácie prostredníctvom internetového obchodu www.mountfire.sk sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade s platným zákonom O ochrane osobných údajov.

10.8.Odoslaním objednávky, resp. uzatvorením kúpnej zmluvy, dáva kupujúci v súlade s platnou legislatívnou úpravou súhlas obchodníkovi so spracovaním, zhromažďovaním a uchovávaním jeho osobných údajov pre účely uzavretia kúpnej zmluvy, vybavenia objednávok a súvisiacej komunikácie s kupujúcim. Kupujúci má právo na prístup k svojim osobným údajom, právo na ich opravu, vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.

10.9. Obchodník neposkytuje, nezverejňuje a nesprístupňuje osobné údaje kupujúcich žiadnej ďalšej osobe, s výnimkou: spoločností zabezpečujúcich prepravu tovaru, ktorým sú osobné údaje kupujúcich odovzdávané v minimálnom rozsahu potrebnom na účely doručenia tovaru.

10.10. Súhlas so spracovaním osobných údajov a zasielaním obchodných informácií je udelený na dobu neurčitú a je možné ho kedykoľvek  odvolať výslovným a určitým prejavom v písomnej forme adresovanej predávajúcemu, a to poštou, telefonicky alebo elektronicky na e-mail mountfire@mountfire.sk. Odvolaním súhlasu so spracovaním osobných údajov dôjde zároveň k zrušeniu registrácie.

V Nových Zámkoch 20.01.2025

Príloha č. 2

k zákonu č. 108/2024 Z. z.

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA

(Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo

od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka.)

– Komu : Mountfire s.r.o., Výpalisko 15, 940 01 Nové Zámky

e-mailová adresa : mountfire@mountfire.sk

– Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy o dodaní alebo

poskytnutí tohto produktu: ……………………………………………………………………………………….

– Dátum objednania/dátum prijatia* …………………………………………………………………………

– Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ………………………………………………………………

– Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* ……………………………………………………………………………….

– Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ……………

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

– Dátum ………………………..

* Nehodiace sa prečiarknite